2014. szeptember 7., vasárnap

Rendezvényeink Októberben

Perszonokrácia 5 napos alapismertető tábor


Meghívott előadó : Madó

Mindenik rendszer összeomló félben van. Mit tehetek? Kérdezzek, információs szinten értsem meg,gyakorlatban meg győződjek meg mindenről. 
Ez egy interaktiv műhelyfoglalkozás, hogy megérthessük mélyebben A Nagy Képet az emberi tudatosságban és gyakorlatba tudjuk ültetni mindennapjainban többféle területen , mint Hatalom, Politika, Jog, Pénz, Egészség, Oktatás, Család és Társadalom. 
Miért bomlanak fel a rendszerek? Miért mennek szét családok? Mi és mért történik körülöttem?
Mennyire ismerem testemet ? Én irányítom a testem vagy a testem irányit engem?
Miért van egyre több rákos ember amikor egyre kifinomultabb az orvosi technológia?

Tábor periódusa: Október 17-21  (érkezés 16-án kötelező).
Helyszín:  Erdély
Előadás nyelve: angol   Fórditás: magyar   ,esetenként románra is.

Iratkozni : Szeptember 10-ig.

Kapcsolat orsi.iroda@gmail.com

Ismerjük meg Madót, néhány felvétel által:



Bármi kérdés felmerül, keress meg bátran !

Nincsenek megjegyzések: