2016. június 19., vasárnap

Oktatás - az ügyefogyottság magas ára - 1. rész


                      Te tényleg tudnál fizikát tanulni, ha így ülnél egy tanteremben? Biztosan nagyon nehezen. Hegyén-hátán, ezek a tanulók egy év végi fontos dolgozatot írnak. Ugyanez vár rájuk más tantárgyból is. Ezek a diákok arra fognak emlékezni, hogyan engedelmeskedjenek nap mint nap, egy elviselhetetlen tanulási körélmény között. Néhány amerikai statisztika megmutatja ezeknek a körülményeknek az eredményét.
   
Mégha, az oktatási rendszer a ország legnagyobb munkáltatója, a középiskolát végzettek 50%-a annyira keveset olvas, hogy nem tud értelmezni egy 8dik osztályos könyvet. Több, mint 20 %-a rosszabbul olvas, mint egy V.-dikes, 20 %-a  nem találja meg a saját országát a térképen és a másik 20 %-a azt hiszi, hogy  a Nap kering a Föld körül.Ez a helyzet igaz az egész világon - Kanadával együtt.

Közigazgatásilag a nagy regionális iskolák, átvették a helyét kis helyi iskoláknak. Az ők központosított vezetésük nem hagyja jová a szülőknek, tanároknak vagy diákoknak, hogy fontos változtatásokba beleszóljanak.
Ezzel a regionalizációval érkeztek a sárga tsunámi szerű iskola buszok. Utazni az iskolabusszal traumatizálóvá válnak. Sokszor három gyerek kerül egy székre, a gyerekek 2 órát töltenek az iskolabuszon per nap első osztályba. Összevegyítve nagy diákokkal, ők szemtanui viták, erőszak, lopás, rasszizmus, szexizmus, prostitució - orális szex néhány dollárért. A buszófőr megpróbálhatja megfékezni a problémát, de nehéz 50 gyerekre felügyelni vezetés közben jeges útakon vagy éppen csúcsforgalomban.

Tény, a 21.-dik század iskolája a  börtön, a kórház és a bentlakásos iskola csúnya kombinációja. Itt a bizonyitték:

  • 1951-1961 között Izrael állami iskoláiban 110.000 gyereken, sugárzási kísérleteket végeztek. Ismételten, 35.000 -szer maximális erősségű sugarat kaptak a fejükre. Ugyanabban az időben 4.000 gyerek Amerika állami iskoláiban ugyan ezeket a kezeléseket kapta. Úgy gondolod, hogy ezek a fajta visszaélések megszűntek a 21.-dik században? Olvass tovább!
  • Különböző közegészségügyi eljárások mennek végbe az iskolákban, melynek célja, hogy lebutitsák a gyerekek agyát és tönkre tegyék egészségüket - oltások, fogászati fluor, pszichiátriai tesztek egyéni és családi ügyekben.
  • Számos iskolánál jelen van a főbejárati biztonsági ellenőr, fém detektor, belső és külső térfigyelő kamerák és fegyveres biztonsági őrők. Néhány országban a rendőrők rendszeresen meglátogatják az iskolákat, hogy drog vagy fegyverrel kapcsolatos műveleteket futtatnak le, kutyákkal pórázon vagy kezükben fegyverrel.
  • A tanárok rejtett kamerákon keresztül figyelik diákjaikat, melyek be vannak építve a tanterem számítógépeibe. Néhány hordozható számítógépbe, amit a diákoknak kibérelnek, fel vannak szerelve megfigyelő programokkal, melyek lehetőséget nyújt a tanároknak, hogy megfigyeljék a gyerekeket és szüleiket otthonukban. 
  • Súlyos költségvetési megszorítások miatt, az iskola épületek tönkre mennek és a tantermi anyagok hiányoznak vagy elavultak. A tanárok gyakran rá vannak utalva, hogy saját zsebből fizessék ki a tanításhoz szükséges anyagokat.
  • Ingyen vagy alacsony áron beszerezhető, előre gyártott oktatási programok, amit egy nagy szabású média támogat. Time for Kids (Idő a gyerekre- amit 45 országban sugároznak) és a L'actualité en classe (Quebeck) kettő a sokból. Interneten rengeteg ingyenes oktatási anyagot találhatunk minden témában - tantervek, gyakorlatok, aktivitások, játékok és oktatási tippek. Mint pl. a Times Educational Supplement (TES), egy angol oldal, ami 140,000 erőforrásokat és 5,000 videót kínál. A TES-t 1,5 millió tanár használja 196 országból és amit a Charterhouse Bank finanszíroz.


Tudunk róla vagy sem, attól függetlenül, hogy mi akarjuk-e vagy nem, a 21.-dik század iskolája felül kerekedik az összes országban, az UNESCO-nak köszönhetően. Az UNESCO lehorgonyozta az oktatási monopoly-át és keményen dolgozik, hogy bolygó szerte elterjessze, szétbombázva az egyéniesülés fő okozóját - a családot.

Törvényeket engedtek át, amivel létrehozták a jogi személyt, ezzel az államot a gyerekek tulajdonosává téve. A szülők törvényes felügyelőkké váltak, és az állam beleszólhat és parancsolhat, hogy mikor és hogyan szeretné az állampolgárait nevelni. A szülői ráhatás le lett csökkentve az alábbi módon: 1) rákötelezve a gyerekeket, hogy idejük nagy részét iskolákba töltsék, távol a szülőktől. 2) Bíztatva mindkét szülőt, hogy hosszú órákat dolgozzanak, távol a gyerekeiktől. 3) házi feladattal. 4) függővé téve a szülő-gyerek kapcsolatot néhány fiktív számmal - az iskolában szerzett minősítésektől.

A tanterv hamis és haszontalan tényei alá vannak elrejtve a valódi célok : hogy fizikai, morális, intelektuális bénulásokat okozzanak minden gyerekbe, hogy amint felnő, ő egy örök tinédzser maradjon, aki képtelen lesz önnellátó lenni és akik képesek vakon követni feletteseik parancsait, miközben meggyőződve elhiszik az ők biológiai kissebbségüket.
Ha körül nézünk, nyilvánvaló, hogy az ők erőfeszítéseik vadul sikeresek.

Részlet a #8. kötet: Oktatás a benső tudás felé cimű könyvből. Ha Te is szeretnéd kezedben tartani a könyvet, megteheted, ha írsz egy emailt az orsi.iroda@gmail.com címre.


Témánkhoz kapcsolódik egy interjú, amit Madóval forgattak a VNTV-be, Jakab Istvánnal:



A cikk témájához kapcsolódik a Család téma is, hisz ez az a kőzeg, amiben felnővünk, amiről példát veszünk és aminek a mintáit magunkban hordozzuk tudatlanul, akár egy életen át.
http://perszo-magvak.blogspot.ro/2015/10/ghis-valaszol-csalad-temaban.html
Jó szórakozást!

___________________________________________________________________________
Írta: Ghis és Mado
Forrás: https://personocracy.wordpress.com/category/education-innate-knowledge/
Megjegyzés küldése