2014. november 14., péntek

A blog célja

A blogom célja, hogy a perszonokrácia mindenki számára elérhető legyen és terjedjen. Ez egy új tudatosság. Nem kötődik valláshoz, politikához,még spiritualitáshoz sem, nem része egy rendszernek sem. Ettől olyan különleges.
Úgy gondolom, hogy ez egy iránytű önmagunk - a valódi lényünk- megközelítéséhez. Akár egy új cél, egy új életmód- számomra az életem értelme, amit már létezésem óta (ebben a testben) kerestem.
   A perszonokrácia 'kitalálója', egy volt kanadai doktornő - Ghislaine Lanctot, aki hosszú éven át tanulmányozta és része volt az egészségügyi rendszernek, úgy mint orvos, úgy mint üzletasszony(7-8  korház tulajdonosa), aki valóban gyógyitani akart. Rájött, hogy messzemenően haladnak a dolgok, mint ahogy ő elképzelte, hiper szuper technológia mellett, az emberek nem hogy egészségesebbek, sőtt betegebbek lettek, mint előtte voltak. Itt kezdődtek el Ghis kalandjai.
Ezután írta meg az Egészségügyi Maffia c. könyvet és utána sok kis kötetet minden témában (egészség, vallás, oktatás, pénz, stb) amit több nyelvre is lefórdítottak , többek közt románra és magyarra. Ezekből a témákból fogok néhányat a blogon is bemutatni.
      Egyre több embert érdekel a perszonokrácia. Egyeseket olyan szinten, hogy tanítsák világszerte megosztva tapasztalataikat, mint pl. Mado , Rhiame és még sokan mások. Egyre több tanitó jelölt kerül felszínre, mivel hivatásként érzik a personokrácia mondanivalóját.
      Magamról annyit mondhatok, hogy kb. 5 éve ismertem meg  a perszonokráciát. Azóta egyre több dolgot tudtam alakitani magamon és úgy érzem napokig tudnék mesélni tapasztalataimról.
Az a különlegessége a perszonokráciának, hogy nem igényel orvosi tudást, sem magassabb képzést, külső mestereket, megmentőket sem. Egyedül jelenlétet,éberséget, nyitottságot. Arról szól, hogyan térhetek vissza önmagamhoz,mert elfelejtettem, hogy valójában ki vagyok;hogyan vehetem visssza a belső hatalmamat, amit eddig mindig kifele adtam tudatlanul.

Csatolom Ghis leg leg leg videófelvételét, ami magyar tudatos emberek által született meg. Én köszönöm nekik és értékelem.




Nincsenek megjegyzések: