2014. november 19., szerda

Könyvajánló I.

 Szöveg a könyv hátsó boritójáról, ami így szól:

Szenvedélyem a határtalan egészség 

'Álmaim megvalósítandó, orvosnak tanultam. Sok éven át megvoltam győződve, hogy helyes úton járok. A valóság azonban egészem mást mutatott. A gondolatok és érzések, e két láthatatlan és megfoghatatlan ellenfél, folyamatosan nyomasztottak munkám során.
Így aztán új utakra tértem, az alternatív orvoslás és természetes gyógymódok felé, amelyek más megoldásokat kínálnak az egészség elérésére. Útra keltem, sok országot felkerestem, hogy ezeket a módszereket kutassam, s felfedeztem előnyeiket.Ám az emberek ugyanúgy szenvednek és elpusztulnak. Miért?

  • Miért romlik állandóan egészségi állapotunk?
  • Miért kerül ilyen sok pénzbe az egészségügyi rendszer?
  • Miért tartják fenn a rendszert, ha mindenki elégedetlen vele?
  • Ki húz belőle hasznot?
Ezek után nem tudtam,merre induljak, ezért befelé fordultam. A határtalan egészség ott várt rám! '
Ghislaine Lanctot 

Ha szeretnéd ezt a könyvet magyarul, románul vagy angolul beszerezni, írj bátran üzenetet és segítek!

Újdonság:
Részletek a könyvből :

                                                        1. Hazúgságok trilógiája

Forrás : www.ezvankiado.hu

Nincsenek megjegyzések: